FLEET&
SERVICE

vehicule eco-friendly pentru curieri, persoane care fac naveta și afaceri.



Eastride Fleet aduce viitorul mobilității prin oferta de vehicule rezistente și de înaltă calitate.

Vezi vehiculele și prețurile noastre

Avantaje

Planuri de plată flexibile

poți alege să cumperi, să închiriezi sau să închiriezi până la deținere vehicule electrice (rent to own)

Comunitate

treci oricând pe la hub-ul nostru și bucură-te de comunitatea de eastrideri

Mentenanță și suport profesionist

deoarece avem și noi propria flotă, știm cel mai bine cum să întreținem e-bicicletele și e-scuterele

Cost redus de utilizare și întreținere

un vehicul care utilizează baterii reîncărcabile devine o soluție accesibilă și fără bătăi de cap

On-boarding și educație

mecanicii noștri experți nu doar îți repară vehiculul, ci te și educă și îndrumă cum să îl folosești corect

Rapiditate și flexibilitate

motorul electric îți dă acel extra boost necesar pentru a te deplasa rapid și fără efort pe orice distanță ai nevoie, iar dimensiunile reduse îți permit să te strecori prin trafic ușor

Tehnologie de ultimă oră

motoare puternice, baterii interschimbabile cu viață lungă, încărcătoare rapide

Eco-friendly

cu încălzirea globală, tranziționarea către mijloace de transport nepoluante reprezintă o contribuție pe care fiecare dintre noi o poate face pentru ameliorarea crizei

Vezi vehiculele și prețurile noastre

service

program

LUNI-VINERI 09-17

Programările în prealabil nu sunt necesare

Mai multe informații:

004 0725 560 605 /Bálint

Service-ul Eastride din Cluj este deschis atât curierilor cât și altor clienți în căutare de o gamă largă de servicii profesioniste pentru biciclete, e-biciclete și e-scutere, cu execuție rapidă și de calitate: revizii, mentenanță, manoperă, îndrumare și sfaturi personalizate.



Toate execuțiile realizate în service vin cu o garanție atașată, iar pentru curieri și alți clienți care închiriază e-biciclete sau e-scutere Eastride Fleet, am pus la punct un program de revizii periodice detaliate, care să asigure o bună funcționare a vehiculelor de-a lungul timpului, chiar și în condiții de uz prelungit.



Service-ul este autorizat de către companii binecunoscute în domeniul vehiculelor/componentelor electrice, precum Bosch, Yamaha sau Shimano.

de ce suntem
diferiți?

Suntem iubitori de oameni, biciclete și vrem să facem schimbări. Ne pasă.


Credem în comunicare deschisă și transparență.
Ne facem munca cu pasiune și oferim servicii de calitate.

Dar cel mai important, avem o experiență vastă în administrarea de flote. Având mai mult de 300 de curieri în 4 orașe și o flotă mare de e-biciclete și e-scutere, știm cum trebuie să meargă lucrurile.

Pentru corporații

Pentru clienții noștri corporate care doresc să ofere angajaților sau clienților proprii opțiuni eco-friendly de a se deplasa, avem disponibile 3 planuri tarifare pentru închirierea/cumpărarea de scutere electrice.


Vom stabili împreună care este planul tarifar cel mai rentabil pentru afacerea ta, în funcție de nevoile și tipul de activitate pentru care vor fi folosite vehiculele.

Pentru mai multe detalii completați formularul de mai jos

Mulțumim! Mesajul tău a fost înregistrat!

Oops! Nu am reușit să trimitem formularul.

FAQ

Trebuie să fiu curier pentru a închiria o bicicletă?

Nu! Chiar dacă bicicletele noastre au fost concepute pentru curieri, ele pot fi folosite de oricine. Dacă ești interesat/ă să închiriezi una din bicicletele noastre, contactează-ne la balint@eastride.ro.

Ce se întâmplă în caz de furt?

Vă rugăm să anunțați de urgență Poliția Română și imediat apoi să contactați un reprezentant Eastride Fleet ca să raportați furtul. Pentru bicicletele electrice, un lacăt de siguranță este inclus în prețul de închiriere și vă vom arăta cum să îl folosiți corect. În cazul în care lacătul a fost folosit și închis în mod corect, nu veți fi considerat pasibil de plată în caz de furt. 

Pot cumpăra o bicicletă?

Da! Oferim biciclete pentru vânzare. Prețurile vor varia în funcție de vechimea bicicletei pe care o vei cumpăra. Ca alternativă, există și opțiunea de a închiria până la deținere, iar la sfârșitul perioadei de închiriere vei deține acea bicicletă.

Ce este inclus în Mentenanță și Service standard?

Reparațiile de bază necesare în urma uzurii normale sunt incluse în costul zilnic sau săptămânal de închiriere. Pentru orice inspecții/reparații adiționale, planificările se pot face în curând în secțiunea de Service a acestei pagini.

Ce se întâmplă în caz de daune?

Dacă vehiculul este distrus (în caz de accident) sau pierdut/furat, veți plăti costul integral al acestuia dacă nu aveți activă polița de Furt & Daune. Polița de Furt & Daune este un serviciu săptămânal extra, care limitează suma pe care o aveți de plătit în caz de daune sau furt/pierdere.

De ce să plătesc garanție?

Ne dorim să păstrăm flota noastră în cele mai bune condiții de funcționare, pentru ca toți clienții noștri să aibă parte de o experiență impecabilă. Pentru a face acest lucru posibil, solicităm plata opțională a unei garanții rambursabile - plata se va face o singură dată la începutul perioadei de închiriere și va fi rambursată la sfârșitul acelei perioade dacă vehiculul este returnat fără daune.